هفته ششم لیگ برتر والیبال بانوان با انجام سه بازی پیگیری می شود
نوشته شده توسط : xmovies

'امیرحسین احمدی نیا'مدیر روابط عمومی فدراسیون والیبال روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:در این هفته نیز باید چهار دیدار برگزار می شد اما به نظر می رسد با توجه به احتمال انصراف تیم بانوان شهر تهران از ادامه رقابت ها، فقط سه دیدار برگزار شود.

وی ادامه داد: اگر چه به صورت شفاهی به فدراسیون اعلام شده است كه تیم بانوان شهر تهران از ادامه رقابتها انصراف می دهد اما هنوز به طور رسمی فدراسیون درخواستی در این زمینه دریافت نكرده است.

'زهرا خزانی' سرمربی این تیم نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا،گفت:12 سال است با اسم های مخلتف و در رده های مختلف دسته دو و یك و اكنون در لیگ برتر كار كرده ام و بازیكنان این تیم حكم فرزندانم را دارند، اما هفته گذشته و پس از باخت مقابل تیم ذوب آهن پیامی از سوی حامیان مالی این تیم مبنی بر بركناری از مربیگری این تیم دریافت كردم .

وی ادامه داد: من این رفتار حامیان مالی تیم را اهانت و بی حرمتی به خود و تیم ام تلقی می كنم و حاضر به ادامه فعالیت در لیگ نیستم، با آنكه با كمترین امكانات همیشه تمرینات منظمی داشته و تاكنون نیز نتیجه خوبی از اولین حضورم در لیگ كسب كرده بودم .

به گزارش ایرنا برنامه هفته ششم رقابتهای لیگ برتر به شرح زیر است :

هفته ششم - 14 بهمن ماه -

- فردوسی همدان - ذوب آهن / سالن فردوسی همدان

داوران : آیاتی ، توكلی و صادقی

-گیتی پسند - بانوان فارس /سالن مخابرات اصفهان

داوران : نوری ، حق شناس و جعفری

- ستاد گاز - كرمان / خانه والیبال تهران

داوران :مطیعی،ابن یمین و خواجه ییان

- بانوان شهرتهران - عصر چوب زنجان

داوران :اسماعیل زاده، فراهانی و بهپوری

به گزارش ایرنا، تیم گیتی پسند اصفهان با كسب 34 امتیاز تا كنون بیشترین امتیاز را كسب كرده و با شش امتیاز با دو تیم ذوب آهن اصفهان و ستاد گاز تهران در رده اول جدول قرار دارد .

در حال حاضر تیم ذوب آهن اصفهان با 28 امتیاز و یك برد بیشتر از ستاد گاز در رده دوم قرار دارد و تیم ستاد گاز تهران نیز با 28 امتیاز رده سوم را در اختیار دارد.

تیم های بانوان فارس ، بانوان شهر تهران ، عصر چوب زنجان ، فردوسی همدان و كرمان نیز به ترتیب رده چهارم تا هشتم را در اختیار دارند.

1828**1440





:: برچسب‌ها: دختر , زن , کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 572
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: